Panasonic stelt 4K-producten voor beeld tentoon

The World's Slimmest* Communication Camera LUMIX DMC-CM1 With 1-inch High sensitivity MOS Sensor and LEICA DC Lens for High Quality Photo Complying with Android(TM) v4.4 and High-Speed LTE (*As a digital camera with 1-inch sensor, as of 15 Sep, 2014) (Photo: Business Wire)

Photokina 2014

COLOGNE, Germany--()--Panasonic stelt een breed scala aan producten voor digitale afbeeldingen tentoon tijdens de tweejaarlijkse beurs Photokina. Deze beurs voor afbeeldingsproducten vindt van 16 tot 21 september plaats in de Köln Messe. Panasonic stelt producten in drie ruimtes tentoon met het thema 4K, Photo and Communication.

In het centrum van de 4K-ruimte staat een podium waar fotografen vertellen over de voordelen van 4K-technologie in de LUMIX. Daarnaast heeft deze ruimte een hoek waar bezoekers digitale camera's en camcorders zelf kunnen uitproberen. Panasonic introduceert unieke 4K-technologieën en -functies, zoals in zijn professionele Varicam 35 en de 'wearable' A500-camera.

Panasonic Corporation
Global Communication Group