BRS Labs stelt analysesysteem voor massatransport tentoon op APTA

Loading media player...

Six of the top nine transit agencies in the United States trust BRS Labs to keep their passengers safe.

APTA Meeting & EXPO 2014

HOUSTON--()--Behavioral Recognition Systems, Inc (BRS Labs) geeft van 13 tot 15 oktober een demonstratie van zijn intelligente systeem voor videoanalyse in de transportsector. De ontwikkelaar van AISight stelt dit systeem tentoon tijdens de American Public Transportation Association's (APTA) Meeting and EXPO in Houston.

Sinds 1956 was het massavervoer onder Amerikaanse reizigers niet zo omvangrijk als in 2013. Deze groei zorgt er voor dat de complexiteit van de beveiliging van de passagiers toeneemt. Daarom groeit na 2018 de internationale sector voor intelligente videoanalyse naar verwachting jaarlijks met een ruime 34 procent, stelt onderzoeksbureau RNR Market Research.

BRS Labs
Jennifer Harrington, 713-590-5194