Media Shuttle van Signiant stroomlijnt werkstroom Smoke & Mirrors

IBC2014

BURLINGTON, Mass.--()--Smoke & Mirrors, een bedrijf in visuele effecten en postproductie van filmmateriaal, maakt gebruik van Signiants Media Shuttle voor het verplaatsen van grote mediabestanden. Dat maakte Signiant, marktleider in intelligente software voor bestandsoverdracht, donderdag bekend. Media Shuttle is een hybride SaaS-oplossing die snel, efficiënt en veilig bestanden verplaatst voor meer dan duizend klanten, partners en interne gebruikers.

Dankzij Signiants platform verplaatst Smoke & Mirrors omvangrijke bestanden enkele malen sneller dan voorheen. De snelheid en betrouwbaarheid van de overdracht stellen het bedrijf bovendien in staat te besparen op het fysieke transport van content op CD's en andere informatiedragers. Het creërt daarmee een meer gestroomlijnde, efficiëntere werkstroom, zegt Smoke & Mirrors' technisch manager Adam Jakubowksi.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Signiant
Katie Staveley, +1 781 221 4030