Tien presentaties over INVOKANA (canagliflozin) tijdens EASD-vergadering

VIENNA--()--Janssen-Cilag International NV (Janssen) heeft dinsdag aangekondigd dat tijdens de vijftigste jaarlijkse vergadering van de European Association for the Study of Diabetes (EASD) tien presentaties over INVOKANA® (canagliflozin) gaan. Een van deze presentaties laat de resultaten zien van de eerste 52 weken van een fase 3-onderzoek naar gewichtsverlies door canagliflozin bij personen met diabetes type 2.

"We kijken ernaar uit om deze nieuwe gegevens over canagliflozin te delen tijdens het EASD-congress", zei Thomas Stark, topman van Janssen. "De gegevens verschaffen een beter inzicht in de effectiviteit en veiligheid van het geneesmiddel bij verschillende patiëntgroepen. De data versterken onze onophoudelijke toewijding aan oplossingen voor diabetes type 2."

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Janssen
Brigitte Byl