Janssen sponsort fietstoertocht voor bewustwording over diabetes

BEERSE, Belgiƫ--()--

Janssen-Cilag International NV (Janssen) heeft woensdag bekendgemaakt dat het Team Blood Glucose (TeamBG) steunt met de sponsoring van de fietstoertocht mHealth Grand Tour. De 2300 kilometer lange tocht verbindt de steden waar in 2013 en 2014 de jaarcongressen van de European Association for the Study of Diabetes plaatsvonden: Barcelona en Wenen. Het evenement onderstreept de belangrijke rol van sport en lichaamsbeweging bij het indammen van diabetes.

"Jannsen legt zich toe op een verbetering van het leven van diabetici en we zijn verheugd dat we dit geweldige evenement kunnen steunen", lichtte Thomas Stark, topman van Janssen, de sponsoring toe. "Omgaan met diabetes kan een grote uitdaging zijn, maar dit evenement laat zien wat mogelijk is voor patiƫnten en wat tastbare voordelen zijn van een actieve, gezonde levensstijl."

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Janssen
Brigitte Byl