Signiant breidt cloudplatform uit

IBC2014

BURLINGTON, Mass.--()--Signiant heeft vandaag nieuwe uitbreidingen van zijn cloudplatform onthuld. De marktleider in intelligente verplaatsing van bestanden laat ook zien welke onderliggende technische vernieuwingen tot deze ontwikkeling leidden. Tijdens de International Broadcast Conference (IBV) in Amsterdam demonstreert het bedrijf twee prijswinnende producten die draaien op het platform: Media Shuttle en Signiant SkyDrop.

Signiant maakte al vroeg gebruik van cloudtechnologie. Zijn nieuwe producten veranderen de wijze waarop ondernemingen grote, waardevolle activa verplaatsen. Media Shutte biedt een zeer gebruiksvriendelijke ervaring bij het verzenden en delen van bestanden. Signiant SkyDrop is de enige commercieel verkrijgbare software-as-a-service-oplossing die de verplaatsing in en uit de cloud versnellen.

Media Contacts:
Signiant