TSYS ondersteunt Apple Pay

COLUMBUS, Ga.--()--TSYS ondersteunt veilige transacties met Apple Pay en stelt applicatie-ontwikkelaars, emittenten en handelaren in staat transacties van Apple Pay te verwerken. Dat maakte het bedrijf dinsdag bekend.

TSYS levert een routekaart voor de acceptatie en certificatie van verkopers door third-party-apparaten en software voor betalingen. Verkopers krijgen dan producten en ontwikkelaars met SDK/API's. Dankzij TSYS Enterprise TokenizationSM, het in augustus aangekondigde, direct te gebruiken tokensysteem van het bedrijf, hebben emittenten en detailhandelaars de mogelijkheid Apple Pay ten volste te benutten. Betaalkaartinformatie is veiliger bij online aankopen via apps en POS-terminals met NFC, die Apple Pay ondersteunen.

TSYS Media Relations
Cyle Mims, +1.706.644.3110