Deutsche Telekom vernieuwt IPX-verbindingen voor snelle data-uitwisseling

BONN, Duitsland--()--In het buitenland verwachten reizigers tegenwoordig razendsnelle LTE- of 3G-dataroaming met het grootste gebruiksgemak. Als expert in IPX-roaming verzekert de afdeling International Carrier Sales & Solutions (ICSS) van Deutsche Telekom klanten van een snelle en veilige uitwisseling van IP-adressen in tijden van snel uitdijend datavolume.

ICSS levert daarnaast wereldwijd snelle en kwalitatief hoogstaande oplossingen aan operators van mobiele netwerken. Overeenstemmend met dit beleid heeft ICSS niet alleen Deutsche Telekoms ethernetverbinding naar zijn eigen IPX-platform uitgebreid, maar ook zijn verbindingscapaciteit vernieuwd bij AMS-IX, een centrale IP-hub in Amsterdam.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Deutsche Telekom AG
International Wholesale Business Unit