TSYS publiceert witboek over veiligheid betalingsverkeer

COLUMBUS, Ga.--()--TSYS (NYSE: TSS) publiceerde vandaag een white paper getiteld 'Opportunity Knocks: How Card Issuers Can Address Consumers' Concerns Around Payment Security'. Het witboek onderzoekt het veranderende sentiment bij consumenten en de groeiende bezorgdheid over de veiligheid van hun gegevens door te wijzen op de resultaten van de 2014 TSYS Consumer Awareness Data Security Study.

Het rapport onderzoekt de acties die financiële instellingen kunnen nemen om potentiële risico's beter te beheren door klanten te betrekken bij het beschermen van hun gegevens en financiële rekeningen en door het bouwen van een beter, veiliger betaling-ecosysteem. Het geeft ook aanbevelingen over hoe uitgevende instellingen de toegenomen kans op veiligheidscompromissen beter kunnen beheren door het opstellen van een ramp-herstelplan, net zoals ze dat zou doen voor andere crises.

TSYS Media Relations
Cyle Mims, +1-706-644-3110