IndusInd Bank kiest Vidyo voor online bankiersdienst

HACKENSACK, N.J. & MUMBAI, India--()--Vidyo, Inc. is door IndusInd Bank uitgekozen om een nieuwe bankiersdienst voor mobiele apparaten te verzorgen. Video Branch, zoals de dienst heet, krijgt op Google Play Store een cijfer van 4,8 op 5 van gebruikers.

"We werken met toewijding aan vernieuwing voor sympathieke communicatie met onze klanten. Daarnaast willen met de meest geavanceerde diensten verlenen aan ons groeiende klantenbestand", zei CEO van IndusInd Bank Romesh Sobti. "Video Branch van Vidyo is een oplossing om face-to-face bankzaken te regelen. Dankzij de persoonlijke interactie staan onze managers dichter bij onze klanten."

Vidyo is een vernieuwer in visuele communicatie. IndusInd Bank is een van de snelst groeiende private banken in India.

Vidyo Media Contact:
Mari Mineta Clapp, +1 408-398-6433