Fonds van electroCore overtekend met 10 miljoen dollar

BASKING RIDGE, New Jersey--()--electroCore, een elektrofarmaceutisch bedrijf, heeft dinsdag bekendgemaakt dat zijn financieringsronde is overtekend met 10 miljoen dollar. Alle deelnemende partijen, waaronder het fonds Global Healthcare Innovation van Merck en investeerders Easton Capital en Core Ventures, deden mee aan de overtekening van 10 miljoen.

Aanvankelijk was een afsluitende tranche van 15 miljoen dollar voor het fonds van 40 miljoen dollar facultatief. Na discussies tussen investeerders werd deze som niet alleen verplicht maar ook verhoogd met 10 miljoen dollar, waarna het fonds in totaal 50 miljoen dollar waard is.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Vane Percy & Roberts
Simon Vane Percy
(T) +44 (0) 1737 821890
(e) simon@vanepercy.com

Release Summary

electroCore, the New Jersey based electroceutical company has announced that its successful funding initiative of $40 million, has been oversubscribed by $10 million.

Vane Percy & Roberts
Simon Vane Percy