GuideWire-product beste in zijn klasse genoemd

FOSTER CITY, Calif.--()--Guidewire Policy Inc., leverancier van verzekeringssoftware, heeft dinsdag bekendgemaakt dat zijn Guidewire PolicyCenter het beste systeem in zijn klasse is genoemd in het rapport van CEB Towergroup. Guidewire behaalde deze titel in alle vier categorie├źn die in Policy Administration Systems Technology Analysis 2014 waren opgesteld.

Het rapport van CEB TowerGroup is bedoeld om belangrijke onderdelen van technologische investeringen aan te wijzen. Daarnaast biedt het een nuttige vergelijking van technologische producten voor verkoop. De analyse van CEB TowerGroup is gericht op klanten en zonder vooringenomen standpunt uitgevoerd, zodat ondernemingen weloverwogen keuzes maken.

Guidewire Software, Inc.
Diana Stott, +1 650-356-4941