Kurion benoemt Department of Energy-veteraan tot projectleider Fukushima

Matthew McCormick, Kurion Project Director (Photo: Business Wire)

IRVINE, Calif.--()--Kurion, Inc., innovator in verwerking van nucleair en ander gevaarlijk afval, heeft maandag de benoeming van Matthew McCormick tot projectleider bekendgemaakt. McCormick was eerder verantwoordelijk voor de schoonmaak door het Department of Energy van het nucleaire complex Hanford Site, wat miljarden dollars kostte. Deze bijzondere klus vormde de bekroning van 32 jaar werk in overheidsdienst. Vanaf juli zal McCormick de implementatie van het nieuwe Kurion Mobile Processing System in de Daiichi-kernreactor van Fukushima leiden.

"We zijn vereerd dat we Matt mogen verwelkomen bij Kurion", zei president en oprichter van Kurion John Raymont. "Matt brengt een geweldige expertise op het gebied van projectleiding en planning mee, wat ons werk in Fukushima onmiddellijk ten goede komt."

For Kurion, Inc.
Katie Wood Znameroski, +1 650-801-7952