MRV onthult baanbrekend OptiPacket-platform

CHATSWORTH, Calif.--()--MRV Communications Inc., een toonaangevende aanbieder van innovatieve optische systemen en packetoplossingen, heeft vandaag de lancering van het baanbrekende OptiPacket (OP-X) -platform bekendgemaakt. De nieuwe OP-X-serie combineert de beproefde technologie en expertise van MRV's optische producten en packets met een flexibel alles-in-één-ontwerp.

Door het platform voor packetnetwerken en optische netwerken te optimaliseren, stelt MRV dienstverleners in staat om naadloos gelaagde diensten te leveren over hetzelfde kanaal. Dit maakt het systeem in combinatie met zijn capaciteiten in bandbreedte, toegang en energie, makkelijk in het gebruik bij onverwachte wisselingen in de vraag naar bandbreedte. Daarnaast biedt de oplossing een sterke basis voor software-defined netwerken, virtualisatie en ander door software aangestuurde diensten.

MRV Communications
Ashley Baster, 919-435-9112