Global Invacom introduceert tvLINK voor voordelige upgrades naar HD

InfoComm 2014

LONDEN--()--Global Invacom, een in het Verenigd Koninkrijk gevestigd bedrijf in telecommunicatie, heeft vandaag de tvLINK HD gelanceerd. Dit systeem maakt gebruik van uniek technologie die snelle en kostenefficiënte upgrades van bestaande coaxiale kabelsystemen mogelijk maakt. Hiermee kan een enkele HDMI-bron meerdere HD-schermen aansturen. Een meervoudige 80211n Wifi-versie is beschikbaar voor nieuwe draadloze installaties en de uitbreiding van coaxsystemen.

"Onze tvLINK HD-producten voor coax en wifi upgraden van SD naar HD zonder de noodzaak van nieuwe en dure bekabeling, wat overlast minimaliseert", zei Ian Walsh van Global Invacom. "De snelle toename van grote HD-televisies in sportcafés en de behoefte aan HD-kwaliteit maken van upgrades een essentiële, zakelijke beslissing."

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Global Invacom
Ian Walsh, VP Business Development