PLDA en GUC onthullen combinatie PCIe Controller en PHY

SAN JOSE, Calif.--()--PLDA en GUC hebben vandaag een systeem onthuld dat PCIe Gen 3 Controller IP en PHY IP combineert. Het gecombineerde product is geoptimaliseerd voor de markt van dataopslag. Het gecombineerde systeem bevindt zich momenteel in de initiële productiefase en is geïncorporeerd in een demoboard.

Binnen de snel groeiende markt voor dataopslag en SSD richten klanten zich op energiebesparing en het behoud van integriteit. Tegelijkertijd willen grotere prestaties. Het gecombineerde systeem van PLDA en GUC biedt een volledig geïntegreerde oplossing met alle belangrijke eigenschappen voor opslagapplicaties, waaronder ondersteuning voor end-to-endbeveiliging en L1 PM.

PLDA is een toonaangevend bedrijf in PCI Express-systemen. GUC is de ontwikkelaar van Flexible ASIC en een toonaangevende leverancier van geïntegreerde circuits.

For media inquiries and more information, please contact:
PLDA
Romain Tourneau, +33 442 393 600
rtouneau@plda.com
GUC
James Shih, +886-3-564-6600#6638
James.shih@guc-asic.com

For media inquiries and more information, please contact:
PLDA
Romain Tourneau, +33 442 393 600