Foreign Reporters

Foreign Reporters

Reach more than 120 Washington, DC-based foreign media. Must be ordered in conjunction with a state, regional or national circuit.

Foreign Reporters
Newspapers
  • Allentown Morning Call
  • El Tiempo
  • National Post
  • The Australian
  • Toronto Star
News Services
  • Abim News Agency (Brazil)
  • Agencia Estado (Brazil)
  • Agencia Lusa (Portugal)
  • Aksam (Turkey)
  • Al Ahram (Eqypt)
  • AL-RIYADH (Saudi Arabia)
  • Anatolia News Agency
  • ANP Dutch News Agency
  • ANSA Italian News Agency
  • Arab News (Saudi Arabia)
  • Asahi Shimbun (Japan)
  • Asharq Al-awsat (Saudi Arabia)
  • Athens News Agency
  • Australian Broadcasting Corporation
  • BBC World Services
  • Berliner Zeitung (Germany)
  • Bernama News Agency (Malaysia)
  • Canadian Press/Broadcast News
  • CBC-Canadian Broadcasting Corp
  • Central News Agency (Taiwan)
  • Central News Agency/DC
  • China Radio International
  • China Times (Taiwan)
  • Chosun Iibo: Korean Daily
  • Corriere Della Sera (Italy)
  • Daily Akahata (Japan)
  • Daily Mail (London)
  • Daily Telegraph (London)
  • De Gazet Van Antwerpen (Belgium)
  • Deutsche Presse Agentur (Germany)
  • Diario del Pais (Peru)
  • Die Welt (Germany)
  • Dong-A Ilbo (S. Korea)
  • El Mercurio (Chile)
  • El Norte (Mexico)
  • El Pais (Spain) / Washington, DC Bureau
  • El Universal (Mexico)
  • El Universal (Venezuela)
  • Evening Standard (UK)
  • Financial Times (London)
  • France 2 Television
  • Fuji Television Network, Inc.(Japan)
  • GEMA OLAHRAGA (Indonesia)
  • German Broadcasting
  • Globes (Israel)
  • Guardian (U.K.)
  • Guatenet News (Guatemala)
  • Gulf News (Dubai)
  • Halifax Daily News (Canada)
  • Han-Kyoreh Shinmun (S Korea)
  • Hankook Ilbo (Korea Times)
  • Hindustan Times
  • Hokkaido Shimbun (Japan)
  • Hungarian News Agency (Hungary)
  • Hurriyet Daily (Turkey)
  • Il Giorno (Italy)
  • Independent (U.K.)
  • International Herald Tribune
  • Irish Indpendent (Ireland)
  • Israel Broadcasting Authority
  • Itar-Tass News Agency (Russia)
  • Japan Economic Review
  • Jiji Press
  • Joong-Ang Ilbo (S. Korea)
  • Jordon Times/Gulf News
  • Korea Times
  • Kuwait News Agency
  • Kyodo News Service (Japan)
  • La Nacion (Argentina)
  • La Repubblica (Italy)
  • Le Figaro (France)
  • Le Monde (France)
  • Liberty Times (Taiwan)
  • MAGHREB ARABE PRESSE (Morocco)
  • Mail on Sunday (London)
  • Melbourne Age (Australia)
  • Middle East News Agency (MENA)
  • Munhwa Daily (S. Korea)
  • National Media Limited (S. Africa)
  • Nishi-Nippon Shimbun (Japan)
  • Notimex (Mexico)
  • O Globo (Brazil)
  • O Globo/Idea Television (Brazil)
  • Observer (London)
  • Pakistaon Post
  • People's Daily (China)
  • PHILELEFTHEROS CYPRUS
  • Philippines News Agency
  • Polish Press Agency
  • Press Trust of India
  • RCN (Colombia)
  • Rheinische Post (Germany)
  • Saudi Press Agency (Saudi Arabia)
  • Segye Ilbo (S. Korea)
  • Seoul Shinmun (S. Korea)
  • Sky TV News
  • Straits Times (Singapore)
  • Sunday Telegraph (U.K.)
  • Sunday Times (U.K.)
  • Sydney Morning Herald (Australia)
  • TAGES ANZEIGER (Zurich)
  • Telegraph (India)
  • The Australian (Australia)
  • The Globe and Mail
  • Thomson Reuters
  • Times of London
  • Tokyo Broadcasting System (Japan)
  • Turkish Radio & TV (Turkey)
  • Turkish Times
  • TV Asahi America (Japan)
  • TV Tokyo Channel 12 (Japan)
  • United Arab Emirates News Agency (UAE)
  • Xinua News Agency
  • Yomiuri Shimbun (Japan)
  • Yonhap News Agency/DC