Gegevens uit de oncologieportfolio van Incyte geaccepteerd voor presentatie op het virtuele EHA-congres in 2021

WILMINGTON, Del.--()--Incyte (Nasdaq: INCY) heeft vandaag aangekondigd dat meerdere samenvattingen die gegevens uit haar oncologieportfolio benadrukken, zullen worden gepresenteerd tijdens het komende virtuele congres van de European Hematology Association (EHA) 2021, dat virtueel wordt gehouden van 9 tot 17 juni, 2021.

“We zijn verheugd dat gegevens die de kracht van Incyte’s oncologieportfolio en door partners gesponsorde programma’s benadrukken, zullen worden gepresenteerd op het EHA Virtual Congress van dit jaar”, aldus Peter Langmuir, M.D., Group Vice President, Oncology Targeted Therapeutics, Incyte. “In het bijzonder de gegevens die op het congres worden gepresenteerd – inclusief de eerste presentatie van gegevens uit onze fase 2-studie van parsaclisib, onze PI3kδ-remmer, bij auto-immuun hemolytische anemie; een mondelinge presentatie over real-world data voor ruxolitinib, onze JAK1 / JAK2-remmer; en een ePoster van onze fase 2-combinatiestudie van ruxolitinib en parsaclisib bij patiënten met myelofibrose – versterken onze toewijding om oplossingen te vinden voor patiënten met aanzienlijke onvervulde medische behoeften.”

Catalina Loveman
cloveman@incyte.com