LetsGetChecked debuteert FDA EUA-geautoriseerd thuiscoronavirus (COVID-19) Sure-track Test

Door de FDA EUA geautoriseerde Coronavirus-test thuis is nu beschikbaar in de Verenigde Staten en biedt ongeƫvenaarde veiligheid en schaal voor consumenten

NEW YORK--()--LetsGetChecked, het toonaangevende direct-to-consumer bedrijf voor gezondheidstests en inzichten thuis, kondigt vandaag de goedkeuring aan van de nieuwe Sure-Track-test voor coronavirus (COVID-19) voor thuisgebruik door consumenten de Amerikaanse Food and Drug Administration onder een EUA. De nieuwe test is geautoriseerd om personen met een verhoogd risico te bedienen met een gepatenteerde thuis-PCR-neusuitstrijktest die binnen 24 uur nauwkeurige en definitieve resultaten oplevert.

De nieuwe Sure-track Test van LetsGetChecked biedt een end-to-end model en introduceert de meest complete door de EUA geautoriseerde Coronavirus-testoplossing voor thuis. De thuiscoronavirus (COVID-19) -test omvat een neusuitstrijkje en een PCR-laboratoriumanalyse, die binnen 24 uur handige en veilige resultaten oplevert. In tegenstelling tot serologische tests die de aanwezigheid van antilichamen detecteren, bepaalt de COVID-19-test thuis de aanwezigheid of afwezigheid van SARS-CoV-2 viraal RNA.

LetsGetChecked
Alyssa Kluge