KartRider: Drift racet richting tweede gesloten bèta op 3 juni!

Geef je nu op om over nieuwe circuits te zoeven met personaliseerbare functies

KartRider: Drift Closed Beta 2 Key Art (Graphic: Business Wire)

LOS ANGELES--()--De langverwachte gratis speelbare kartracegame KartRider: Drift houdt vanaf 3 juni 2020 zijn tweede gesloten bèta via de Nexon Launcher, Steam en Xbox One, inclusief de Xbox One X die cross-platform gameplay biedt. Spelers kunnen zich hier opgeven om vanaf vandaag kans te maken op deelname aan de tweede gesloten bèta!

Spelers die worden uitgenodigd voor de tweede gesloten bèta ontvangen een toelatingsmail en kunnen de game vanaf 19.00 uur op 1 juni 2020 pre-downloaden. (PDT: Pacific Daylight Time). Spelers die hebben deelgenomen aan de eerste gesloten bèta zullen automatisch worden toegevoegd.

Tijdens de gesloten bèta-periode zullen spelers kennis maken met een nieuw karakter, Diz, evenals nieuwe skins voor bestaande karakters en extra karts en circuits. De gesloten bèta zal ook nieuwe functies presenteren zoals Racing Pass en een nieuwe singleplayer-modus van Racing School, waarin nieuwe en ervaren spelers hun racevaardigheden kunnen verbeteren.

Personalisatie zal een belangrijk deel uitmaken van deze gesloten bèta met een vooruitblik op de nieuwe wraps, die racers in staat zullen stellen om hun karts te spuiten en unieke ontwerpen te creëren voor maximaal maatwerk. Deelnemers hebben ook toegang tot kart-upgrades inclusief keuze van kentekenplaat en kunnen hun carts uitdossen met een reeks nieuwe bonusballonnen en karakter-emotes.

Spelers krijgen ook een vernieuwde gebruikersinterface te zien met een nieuwe HUD en contextuele achteruitkijkspiegel. De matchmaking-ervaring is ook verbeterd nu spelers in de wachtrij geplaatst worden op basis van hun prestaties in de tutorial. De besturingsfysica in de game is ook verbeterd na de eerste gesloten bèta voor een betere race-ervaring.

Om spelers die inloggen tijdens de gesloten bèta te belonen, zullen speciale inlogbeloningen worden ontgrendeld, waaronder een Turbo Tortoise Kart, Bunny Buggy Kart, Simian Scrapper Kart en Deuce Coupe Kart. Alle bèta-deelnemers ontvangen ook een White Cloud Balloon-item bij de officiële lancering.

Spelers die zich opgeven voor de gesloten bèta 2 op www.kartriderdrift.net staat een verrassing te wachten als KartRider: Drift werkt samen met HyperX, ViewSonic en DXRacer om kans te bieden op exclusieve prijzen.

KartRider: Drift’s gesloten bèta zal wereldwijd beschikbaar zijn op de Nexon Launcher, Steam, Xbox One, inclusief Xbox One X, met uitzondering van Japan en van China op de console. Volg deze link om de volledige lijst van beschikbare regio’s te bekijken.

Bezoek voor meer informatie over KartRider: Drift www.kartriderdrift.net of volg @KartRiderDrift op Twitter voor de laatste updates en informatie over prijsvragen en giveaways.

Social media: Facebook / Twitter / Instagram / Discord / Officiële site

Persmaterialen:

Over KartRider: Drift http://kartrider.nexon.net/

KartRider werd gelanceerd in 2004 en is uitgegroeid tot een enorm populaire multiplayer racing-franchise met meer dan 300 miljoen PC-spelers. Debuterend voor het westerse publiek haalt KartRider: Drift inspiratie uit eerdere versies van de game en biedt competitieve, drift-intensieve race-actie met verschillende gamemodi en verregaande personalisatie van karakters en karts. Gratis beschikbaar op PC Steam, Xbox One, inclusief Xbox One X, en Nexon Launcher (PC): KartRider: Drift biedt cross-platform mogelijkheden om vrienden uit te dagen ongeacht hun gekozen platform of waar ter wereld ze zich ook bevinden.

Over Nexon America Inc. http://www.nexon.net/corporate/about-nexon/

Nexon America Inc. is opgericht in 2005 en levert uitstekende gratis te spelen online game-expertise en live game-ondersteuning, waarbij het gebruik maakt van de sterke punten van NEXON Co., Ltd. (“Nexon”) en passen ze toe voor een uniek westers publiek. Nexon America heeft al meer dan een decennium consequent iconische franchises zoals MapleStory en Mabinogi ondersteund. Deze hebben records gebroken en spelers geboeid. Met nieuwe projecten in het verschiet, handhaaft Nexon America de baanbrekende en innovatieve geest van zijn moederbedrijf, door gebruik te maken van de benadering dat de speler op de eerste plek komt, terwijl het de best mogelijke gameplay-ervaringen voor de westerse markt ontwerpt.

Nexon America
Cynthia Lezama