Kioxia benoemt Masaki Momodomi als Chief Technology Officer

TOKIO--()--Kioxia Holdings Corporation heeft vandaag de benoeming aangekondigd van Masaki Momodomi als Chief Technology Officer (CTO) van Kioxia, met onmiddellijke ingang. De heer Momodomi vervult de rol van voormalig CTO Nobuo Hayasaka, die is aangesteld als president en Chief Executive Officer (CEO) van Kioxia.

De heer Momodomi heeft een uitstekende achtergrond in de geheugenindustrie, met meer dan 40 jaar ervaring in verschillende functies bij Kioxia, Toshiba Memory en Toshiba Corporation. Na de scheiding van Toshiba Memory van Toshiba Corporation werd de heer Momodomi benoemd tot directeur van Toshiba Memory, nu Kioxia’s.Institute of Memory Technology Research and Development. Voorheen was hij directeur van het Center of Semiconductor Research and Development van Toshiba Corporation.

Kioxia Holdings Corporation
Kota Yamaji