Priyanka Chopra Jonas en Crocs doneren 50.000 paar klassieke klompen aan UNICEF

Als onderdeel van haar Brand Ambassador-rol bij Crocs, heeft Chopra Jonas een partnerschap gesloten tussen het iconische schoenenmerk en UNICEF; nu zullen de organisaties hun krachten bundelen om achtergestelde schoolkinderen in Belize te ondersteunen.

In partnership with UNICEF Goodwill Ambassador and Crocs Global Brand Ambassador Priyanka Chopra Jonas, Crocs recently donated 25,000 pairs of Classic Clogs to underserved school children in Belize through UNICEF. This is the first of two donations to be made to this region through this partnership. A total of 50,000 pairs will ultimately be donated over the next year. (Photo: Business Wire)

NIWOT, Colo.--()--Crocs, Inc. (NASDAQ: CROX), heeft in samenwerking met UNICEF Goodwill-ambassadeur Priyanka Chopra Jonas, vandaag aangekondigd dat 50.000 paar Crocs Classic-klompen het komende jaar zullen worden geschonken aan achtergestelde schoolkinderen in Belize via UNICEF. Deze charitatieve bijdrage ondersteunt de gezamenlijke missie van de samenwerkingende organsaties om kinderen over de hele wereld te helpen en hen meer kansen te bieden om een opleiding te volgen.

Media Contacts:
Crocs