Mattel® onthult Hot Wheels™ id, het baanbrekende nieuwe spelsysteem dat fysiek en digitaal spel samenbrengt, exclusief verkrijgbaar bij Apple.com, bepaalde Apple Stores en in de App Store

• Hot Wheels id integreert het best verkochte speelgoed ter wereld in digitaal racen met een nieuwe Mixed Play-ervaring, een unieke ervaring die het fysieke speelgoed in de kern van de gameplay houdt en digitale toevoegingen mogelijk maakt.
  • Hot Wheels™ id Vehicle Assortiment, Race Portal, Smart Track® Kit en de bijbehorende app zijn nu beschikbaar

Hot Wheels Race Portal™ scans your Hot Wheels id vehicles into the app, tracks speed and counts laps via infrared sensors, and easily connects with your classic Hot Wheels track. (Photo: Business Wire)

EL SEGUNDO, Californië--()--Mattel, Inc. (NASDAQ: MAT) kondigde vandaag de lancering van Hot Wheels id aan, de evolutie van het geliefde merk waarmee generaties kinderen hebben gespeeld om hun uitdagende geest te doen ontvlammen. Door middel van innovatief met voertuigen spelen, brengt Hot Wheels id fysiek en digitaal in een Mixed Play ervaring samen met unieke identificeerbare voertuigen, een slim Race Portal, Smart Track, en een digitale hub, zodat u uw persoonlijke vloot kunt bouwen, uw prestaties meten en concurreren als nooit tevoren. Hot Wheels id is vanaf 14 juni exclusief verkrijgbaar bij Apple.com, bepaalde Apple winkels en in de App Store.

MAT-W

Michelle Chidoni