SCG Chemicals Company kiest voor gPROMS-modellering voor digitaal ontwerp en werking

Volgende-generatie-instrumenten helpen innovatie te versnellen, concurrentievoordeel te creëren

LONDON--()--Process Systems Enterprise (PSE), het bedrijf Advanced Process Modelling Company, heeft vandaag aangekondigd dat het een langetermijnovereenkomst heeft ondertekend met SCG, een van de grootste geïntegreerde petrochemische bedrijven in Zuidoost-Azië, om de gPROMS® -modelleringstechnologie van PSE voor digitaal ontwerp en digitale operaties te standaardiseren.

SCG past geavanceerde procesmodellen toe binnen digitale ontwerpinitiatieven om de procesbeslissingsruimte snel en effectief te verkennen, om zo de onzekerheid te verminderen en betere, snellere en veiligere ontwerp- en operationele beslissingen te nemen. Dit helpt hen om de innovatie te versnellen en het ontwerp en de werking van hun procesinstallaties te optimaliseren.

Kate Burness
+44-20-8563-0888
k.burness@psenterprise.com

Release Summary

PSE announces long-term agreement with SCG Chemicals, SE Asia to standardise on PSE’s gPROMS modelling technology for digital design and operations.

Kate Burness
+44-20-8563-0888