Maxion Wheels wint Tata-motoren als nieuwe klant voor VersaStyle® Wheel

VersaStyle – een nieuw niveau van styling voor stalen wielen

Maxion Wheels produces more than three million VersaStyle steel wheels per year, including its new order for Tata Motors’ Tiago model.(Graphic: Business Wire)

KÖNIGSWINTER, Duits--()--Maxion Wheels, ‘s werelds grootste wielenfabrikant, heeft Tata Motors binnengehaald als nieuwe klant voor zijn VersaStyle stalen wielen voor personenwagens. Momenteel ligt het bedrijf op schema om 150.000 VersaStyle-wielen per jaar te leveren voor Tata’s model “Tiago”. Dit bovenop de drie miljoen VersaStyle-wielen die jaarlijks voor andere klanten van Maxion Wheels worden geproduceerd.

Het VersaStyle-wiel is een kostencompetitief antwoord voor alle voertuigsegmenten in een omgeving waar de vraag van de consument naar gestileerde wielen blijft groeien. VersaStyle bestaat uit één stalen ruggengraat en een gestileerde kap. De geoptimaliseerde spaakstructuren en grote ventilatieruimtes creëren verschillende mogelijkheden voor ontwerp en personalisatie, evenals flexibiliteit in het ontwerp van stalen wielen, zoals multi-paint afwerkingen, coatings en wieldoppen.

Colleen Hanley
Global Director, Marketing and Communications