Reorg neemt meerderheidsbelang in Debt Explained

Transaction Solidifies verstevigt positie al Leading Business Content Provider in Europa en creëert kansen voor een wereldwijd platform

NEW YORK & LONDON--()--Reorg, een toonaangevend financieel media- en technologiebedrijf, kondigde vandaag aan dat het een meerderheidsbelang heeft verworven in Debt Explained Limited in Londen, de toonaangevende leverancier van gegevens en analyses op de Europese markten voor hoogrenderende en hefboomleningen.

Debt Explained, opgericht in 2009, creëert en beheert gegevens en analyses van obligatie- en leningtransacties via haar eigen databanken en unieke scoring- en benchmarkproducten. Deze maken een gedetailleerde trendanalyse mogelijk in de Europese markten voor hoogrendements- en hefboomfinancieringsleningen. De combinatie van Reorg en Debt Explained zal deze tools wereldwijd beschikbaar maken, waardoor een nieuwe en unieke ervaring in Europa, de Verenigde Staten en daarbuiten ontstaat.

Mark Kollar
646-494-7287