Veezi tekent Deal met CanalOlympia, Vivendi’s Pan Afrikaanse Bioscoopnetwerk

AUCKLAND & PARIJS--()--Vista Group International (NZX & ASX: VGL), het bedrijf Vista Entertainment Solutions (‘Vista Cinema’) en Vivendi’s CanalOlympia hebben een overeenkomst getekend voor de uitrol van Vista Cinema’s Veezi in al hun zalen. Veezi, dat al in 27 landen door bioscopen wordt gebruikt, is de SaaS-bioscoopbeheeroplossing voor onafhankelijke bioscopen van Vista Cinema.

CanalOlympia, dat momenteel 9 zalen in 7 landen exploiteert, is het toonaangevende netwerk van bioscopen en live-optredens in Afrika. In de komende maanden zullen nog een aantal andere locaties worden geopend, waardoor de reikwijdte van de CanalOlympia-voetafdruk wordt uitgebreid. De operatie CanalOlympia toont de diversiteit van de Afrikaanse cultuur en heeft ertoe bijgedragen dat de bioscopen terug naar landen met een tekort aan amusementskeuzes en culturele infrastructuur.

For Veezi
Emanuele De Plano, Vista Entertainment Solutions