Rockwell Automation opent registratie voor Automation Fair 2018

Jaarlijkse evenement presenteert nieuwe innovaties in automatisering en biedt technische onderwijsmogelijkheden aan

Automation Fair will feature more than 150 exhibits showcasing the latest product innovations for industrial manufacturing and production. Hosted by Rockwell Automation and members of its PartnerNetwork, the event offers more than 400 hours of educational opportunities through forums, hands-on labs and technical sessions. (Photo: Business Wire)

MILWAUKEE--()--Registratie is nu open voor de Automation Fair 2018, georganiseerd door Rockwell Automation en leden van het wereldwijde PartnerNetwork programma. De 27ste jaarlijkse Automation Fair zal worden gehouden van 12 november tot en met 15 november in het Pennsylvania Convention Center. Het evenement brengt zo’n 10.000 fabrikanten en producenten van over de hele wereld bij elkaar om te leren over de nieuwste innovaties in automatisering en om deel te nemen aan training, industrieforums en netwerk-evenementen.

De volgende industriële transformatie is hier – en om aan zijn eisen te voldoen moeten we een intelligentere, meer verbonden en productievere wereld worden,” zei Blake Moret, voorzitter en CEO van Rockwell Automation. “Rockwell Automation is toegewijd aan het leveren van innovatieve oplossingen om bedrijven te helpen bij het adresseren van hun zwaarste productie-uitdagingen. Automation Fair zal uitgebreide educatie, innovatieve technologie en visionaire oplossingen bieden om klanten te helpen bij het realiseren van de potentie van een Connected Enterprise.”

Rockwell Automation
Kristen Crump