Primex Pharmaceuticals AG: OZALIN – het eerste orale pediatrische kalmeringsmiddel met een licentie in de EU

CORRECTION...by Primex Pharmaceuticals

ZUG, Zwitserland--()--Het Zwitserse bedrijf Primex Pharmaceuticals AG kondigt aan dat het in de EU een vergunning heeft ontvangen voor het in de handel brengen van OZALIN® (ADV6209). Het kalmeringsmiddel is bestemd voor kinderen van 6 maanden tot 17 jaar voor matige sedatie vóór therapeutische of diagnostische procedures en als premedicatie voorafgaand aan anesthesie.

Primex Pharmaceuticals verwierf de wereldwijde rechten voor OZALIN van het Franse farmaceutische ontwikkelingsbedrijf Advicenne SA.

Primex Pharmaceuticals AG
Mr Kari Sarvanto, CEO
Mobile: +41 796 162 694
Email: kari.sarvanto@primexintl.com

Release Summary

Primex Pharmaceuticals acquired the global rights for OZALIN from the French pharmaceutical development company Advicenne SA.

Primex Pharmaceuticals AG
Mr Kari Sarvanto, CEO