Moody’s wil deuren openen voor een betere toekomst

NEW YORK & LONDON--()--Moody’s Corporation (NYSE:MCO) heeft vandaag een wereldwijde aanpak van maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) gelanceerd, gericht op het wereldwijd versterken van mensen met informatie, middelen en het vertrouwen die zij nodig hebben om een betere toekomst te creëren – voor zichzelf, hun gemeenschap en het milieu. De kern van Moody’s wereldwijde focus op MVO is Reshape Tomorrow, een initiatief voor financiële machtiging om mensen te helpen met de groei van een klein bedrijf.

“Door mensen over de hele wereld te verbinden met kennis, kansen en mogelijkheden om hun doelen te bereiken, kunnen we deuren openen naar een betere toekomst”, zegt Raymond McDaniel, president en CEO van Moody’s. “Onze CSR-strategie bouwt voort op de unieke zakelijke kwaliteiten van Moody’s om een blijvend verschil in het leven van mensen te maken door hen te helpen obstakels te overwinnen die het succes in de zich ontwikkelende wereldeconomie beperken.”

Moody’s Corporation
STEPHEN MAIRE, +1 212-553-7424