Transphorm publiceert referentiemodel van arbeidsfactorcorrectie bij hoogspanning voor GaN-systemen met continue geleiding van 3,3 kilowatt in een brugloos ‘totempaal-model’

Ontwikkeling van gelijkrichters voor servers, auto-industrie en industriële toepassingen wordt eenvoudiger

GOLETA, Calif.--()--Transphorm Inc. heeft vandaag het eerste referentieontwerp gepresenteerd voor de correctie van de arbeidsfactor bij hoogspanning in GaN-systemen met continue geleiding van 3,3 kilowatt in een brugloos ‘totempaal-model’. De technische blauwdruk is bedoeld voor de ontwikkeling van gelijkrichters voor:

• Hoogwaardige PFC (power factor corrections) voor commerciële elektrische voedingen (servers, gaming, cryptomining en aanverwante toepassingen met hoge dichtheid en groot vermogen).
  • Oplaadsystemen in hybride auto’s met plugin of elektrische accuvoertuigen.
  • Brede industriële elektrische voedingen.

Download het referentieontwerp TDTTP3300-RD hier.

Crimson Communicates
Heather Ailara, 845.424.6341