Rimini Street wint Company of the Year Award

Erkenning vanuit de sector met meerdere prijzen op One Planet Awards voor buitengewone service en groei

Rimini Street Wins Company of the Year Award (Photo: Business Wire)

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), de internationale provider van zakelijke softwareproducten en -services en toonaangevende externe verlener van ondersteunende diensten voor Oracle- en SAP-producten, is onderscheiden met drie One Planet® Best in Business and Professional Excellence Awards. Het bedrijf won die prijzen voor zijn doorlopende inzet voor uitmuntende dienstverlening aan cliënten en zijn exceptionele groei en resultaten, waaronder de notering van RMNI aan de Nasdaq in 2017. Rimini Street won de prijzen Most Innovative Service of the Year en Most Customer Friendly Company of the Year, alsmede Company of the Year.

Rimini Street bereikte in 2017 verschillende mijlpalen, die ertoe hebben bijgedragen dat het bedrijf de titel Company of the Year mag dragen. Naast zijn beursgang behaalde Rimini Street in het derde kwartaal van 2017 zijn 47 opeenvolgende kwartaal van groei. In hetzelfde kwartaal steeg de netto-omzet op jaarbasis met 32 procent.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925-264-6579