Tata Motors presenteert ‘Connecting Aspiratoins’ als nieuwe merkidentiteit voor internationale markten

MUMBAI, India--()--In het kader van zijn in 2016 ingezette transformatie is Tata Motors begonnen aan een veelomvattend project voor corporate branding. De basis wordt gevormd door een diepgaande analyse van de huidige staat van het bedrijf en de gewenste toekomst, waarna Tata Motors zijn nieuwe merkidentiteit definieert als ‘Connecting Aspirations’ in 46 markten over de hele wereld.

“‘Connecting Aspirations’ staat als nieuw motto voor de persoonlijkheid van het merk als onderling verbonden systeem van vervoerssystemen die intelligent, meevoelend, warm en expressief zijn. Het is een symbolische slogan die het verleden, het heden en de toekomst in woorden vat; Bescheiden maar gedurfd, een statement maar ook een uitdaging. Het definieert de wijze waarop Tata Motors communiceert met zijn interne en externe betrokkenen en fungeert als allesomvattend gidsprincipe in alle bedrijfsonderdelen.”

Tata Motors Corporate Communications
Suresh Rangarajan, +91 22-66657613