TFI dient verklaring in bij Amerikaanse Securities and Exchange Commission voor initiële aandelenemissie

ISTANBUL & NEW YORK--()--TFI Tab Food Investments (“TFI”), een van ’s werelds grootste internationale restaurantuitbaters in termen van aantal vestigingen en wereldwijd de grootste franchisenemer van Restaurant Brands International, heeft vandaag bekendgemaakt een Formulier F-1 te hebben ingediend bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission met het voorstel voor een initiële aandelenemissie van American Depository Shares. Het aantal aangeboden American Depository Shares en de prijs is nog niet bepaald. Het bedrijf heeft zich aangemeld voor een notering van zijn Depository Shares aan de Nasdaq Global Select Market onder het tickersymbool QSRG.

In the U.S.
Brunswick Group