L&T Technology Services Limited breidt vestigingen in Israël uit met lancering Center of Excellence (CoE) en saleskantoor

Designcenter Israël van LTTS opereert als internationaal knooppunt voor ontwikkeling van geavanceerde video-, ASIC- en beveiligingssystemen

TEL AVIV, Israël--()--L&T Technology Services Limited (NSE: LTTS), een toonaangevend pure-playbedrijf in technische dienstverlening, heeft vandaag de opening van een Center of Excellence (CoE) in Jeruzalem, Israël bekendgemaakt – een nieuwe mijlpaal in de mondiale aanwezigheid van het bedrijf.

Het CoE is gewijd aan de ontwikkeling en levering van complete ASIC-systemen, hardware en software en een nieuwe generatie videosystemen voor internationale klanten in de volgende marktsegmenten: media, entertainment, telecom, auto-industrie en IIoT. Dit is een verdere aanvulling op de inspanningen van LTTS voor innovatieve systemen en services en de consolidatie van zijn leiderspositie in deze marktsegmenten.

L&T Technology Services Limited
Aniruddha Basu, +91-80-67675173