Ericsson selecteert financieringsplatform @GlobalTrade en SWIFT van GTC

TORONTO--()--GlobalTrade Corporation (GTC) heeft vandaag bekendgemaakt dat Ericsson AB (Ericsson) www.ericsson.com zijn handelsfinancieringsplatform @GlobalTrade heeft geselecteerd voor de administratie van bankgaranties, documentaire kredieten en documentaire verzamelingen. Ericsson heeft ook gekozen voor het gebruik van SWIFT MT 798-berichten, voor de standaardisatie en automatisering van zijn communicatie met alle financiële instituties.

“De Ericsson Group werkt met een grote en daadwerkelijk mondiale organisatie voor handelsfinanciering vanuit een centraal team uit Stockholm. Het platform stelt Ericsson in staat de service voor klanten verder te verbeteren, door de complete cyclus van documentair krediet en garanties te beheren en tegelijkertijd te voldoen aan SWIFT voor nakoming van de branchenormen”, zei Annette Ericsson, hoofd Trade Finance & Credit Control at Ericsson.

GlobalTrade Corporation
Martin Aronshtam