CTO van Sigma System Cathering Michel spreekt op Women in Communications

TORONTO--()--Sigma Systems, internationaal leider in catalogusgerichte software, heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn Chief Technology Officer, Catherine Michel, spreekt op de lunch Women in Comms van Light Reading. Die lunch heeft op 1 november plaats in Londen.

Het evenement maakt deel uit van de conferentie OSS in the Era of SDN and NFV van Light Reading. Sprekers zijn de redacteuren van Light Reading en analisten van Heavy Reading, maar ook gastsprekers als Catherine Michel van Sigma. Dit evenement brengt vrouwen in leidinggevende functies bij communicatiebedrijven en hun mannelijke bondgenoten bijeen voor discussies over huidige stand van zaken in de sector. Ze gaan in gesprek over het belang van diversiteit op de werkvloer en de reden dat bedrijven zich zorgen moeten maken over verschillen in vertegenwoordiging en salaris tussen mannen en vrouwen.

Sigma Systems
Noor Manji
Manager, Corporate Communications
416-943-9696
Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell/Paul Howlett-Davey

Sigma Systems
Noor Manji
Manager, Corporate Communications
416-943-9696
Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell/Paul Howlett-Davey