Pharnext: eerste helft 2017

PARIJS--()--Pharnext SA (FR00111911287 – ALPHA), een biofarmaceutisch bedrijf met een vernieuwende benadering van geneesmiddelen door reeds bekende medicijnen te combineren en te herpositioneren, heeft vandaag zijn halfjaarcijfers van 2017 bekendgemaakt.

Daniel Cohen, M.D., Ph.D., medeoprichter en ceo zei het volgende over de activiteiten in de eerste helft van 2017: “De activiteit in het eerste halfjaar was erg groot; we implementeerden twee prominente samenwerkingen met biotechbedrijf Galapagos en de Tasly Group, een van de tien grootste farmaceutische bedrijven van China. Onze belangrijkste product, PXT3003 voor de behandeling van Charcot-Marie-Tooth type 1A, nadert het einde van fase 3 in de tweede helft van 2018. We onderstrepen dat het nog steeds een doelstelling is het product uiterlijk in 2019 op de markt te zetten.”

Financial Communications (France and Europe)
Actifin
Stéphane Ruiz, +33 (0)1 56 88 11 11
sruiz@actifin.fr
Investor Relations (U.S.)
Stern Investor Relations, Inc.
Matthew Shinseki, +1 212-362-1200
matthew@sternir.com

Financial Communications (France and Europe)
Actifin
Stéphane Ruiz, +33 (0)1 56 88 11 11
sruiz@actifin.fr
Investor Relations (U.S.)
Stern Investor Relations, Inc.
Matthew Shinseki, +1 212-362-1200
matthew@sternir.com