Nieuwe MIPI Alliance Group werkt samen met experts uit auto-industrie aan specificaties voor interfaces in auto-applicaties

Birds of a Feather Group staat open voor merkfabrikanten, leveranciers en andere experts voor input in huidige en toekomstige MIPI-specificaties in auto-ontwerp

PISCATAWAY, N.J.--()--The MIPI® Alliance, een internationale organisatie die interfacespecificaties voor mobiele communicatie en aanverwante sectoren ontwikkelt, heeft vandaag de oprichting van Automotive Birds of a Feather (BoF) Group opgericht. Het bedrijf vraagt merkfabrikanten en hun leveranciers om ideeën voor verbeterde interfacespecificaties ten behoeve van de auto-industrie. De groep staat open voor leden van de MIPI Alliance, maar ook voor bedrijven die daar geen lid van zijn.

Interprose for MIPI Alliance
Lisa McCausland, +1 303-888-2137