Digi Communications N.V. publiceert rapport ‘Legal Acts Concluded by DIGI Communications N.V. in Accordance with Romanian Law No. 24/2017 and Rule No. 1/2006 of CNVM for September 2017’

BUCAREST, Rumanía BOEKAREST, Roemenië--()--Digi Communications N.V. heeft op 12 oktober 2017 bekendgemaakt dat het rapport Report regarding legal acts concluded by DIGI Communications N.V. in accordance with Romanian Law no. 24/2017 and Rule no. 1/2006 of CNVM for September 2017 is gepubliceerd op de websites van de Roemeense effectenbeurs (BVB) en het bedrijf zelf. Het rapport is ook beschikbaar bij de Roemeense financieel toezichthouder (ASF) en de Nederlandse Autoriteit Financiële Markten (AFM).

For Digi Communications NV
Serghei Bulgac
Phone no: +4031 400 4444
ipo.relations@digi-communicat ions.ro
investor.relations@rcs-rds.ro

Release Summary

Digi Communications N.V. announces the publishing of Report of legal acts concluded by DIGI Communications N.V.

For Digi Communications NV
Serghei Bulgac