SCORPEO kondigt Corporate Actions TCA™ voor vermogensbeheerders aan

Vereisten MiFID II verhogen transparantie en accountability voor 1 mrd. dollar aan jaarlijks misgelopen waarde voor investeerders

LONDEN--()--SCORPEO, het financiële data- en technologiebedrijf kondigt zijn nieuwe applicatie Corporate Actions TCA™ aan. De applicatie stelt vermogensbeheerders in staat inzichtelijk te maken waar kansen op waardeverhoging worden gemist binnen hun portefeuilles.

TCA is uitgegroeid tot essentiële tool voor transparantie, door investeerders toegepast bij verschillende typen activa, zoals aandelen, fixed income en buitenlandse valuta. Het hulpmiddel is universeel ingezet, maar tot nu toe was er weinig aandacht voor de waarde bij stemmingen over verrichtingen op effecten (corporate action).

SCORPEO UK
Mark Proffitt