Guidewire InsuranceSuite als Leider opgenomen in ‘Magic Quadrant for Property and Casualty Core Platforms, North America’ door Gartner

Guidewire krijgt erkenning voor vermogen tot uitvoeren en volledigheid van visie

FOSTER CITY, Calif.--()--Guidewire Software, Inc., provider van softwareproducten voor schadeverzekeraars, heeft vandaag bekendgemaakt dat Guidewire InsuranceSuite™ door Gartner als leider is aangemerkt in de “Magic Quadrant for P&C Core Platforms, North America.1 InsuranceSuite bestaat uit essentiële kernsystemen die de cyclus van schadeverzekeringen ondersteunen, bestaande uit acceptatiebeleid, polisverstrekking, facturatie en het behandelen van claims. Het systeem behaalde de hoogste positie op de as die het vermogen tot uitvoeren meet. In hetzelfde rapport reikte InsuranceSuite het verst op de as voor volledigheid van visie.

Het rapport beoordeelt vijftien verkoopsystemen in de markt voor kernplatforms voor schadeverzekeraars. Guidewire InsuranceNow™, dat is geoptimaliseerd voor klanten die een cloudbase alles-in-een-pakket willen, staat in dit rapport als Challenger aangemerkt. Het rapport is hier te bezichtigen.

Guidewire Software, Inc.
Diana Stott, +1 650-356-4941