Tigo lanceert nieuwe SMART App: lay-out, configuratie, ingebruikneming en monitoring fotovoltaïsche systemen binnen 5 minuten geregeld op mobiele telefoon

Maak een keuze uit meer dan tweeduizend types wisselrichters of voeg uw eigen toe via Tigo’s SMART App

Tigo SMART Mobile App (Photo: Business Wire)

LOS GATOS, Calif.--()--Tigo®, pionier in Smart Modular Flex MLPE, heeft vandaag Tigo SMART onthuld: een mobiele applicatie van de nieuwe generatie. De naadloze integratie van Tigo’s online monitoringportaal en deze SMART App verbetert de ervaring van Tigo’s installatiepartners die dit platform gebruiken voor het ontwerp, de lay-out, de registratie, configuratie, inwerkingstelling en monitoring van fotovoltaïsche systemen van klanten in het werkveld. De app voorziet eigenaren van ongeëvenaard in zicht in energie-opwekking. Daarnaast beschikken installateurs van de zonne-energiepanelen dankzij de integratie over een optimale set functies voor onderdelenbeheer. Dit alles binnen handbereik op de mobiele telefoon.

Tigo
Tiffany Douglass, 408-402-0802 ext. 430