VitalityLife levert met underwritingsoftware ALLFINANZ van Munich Re innovatieve services en nauwkeuriger acceptatiebeleid

DUBLIN--()--VitalityLife, een toonaangevende levensverzekeraar uit het Verenigd Koninkrijk, verlegt de grenzen in automatisering en prijsbepaling. Ter ondersteuning van het nieuwe productaanbod maakt het bedrijf gebruik van de underwritingsoftware ALLFINANZ Munich Re. De software bevordert werving van nieuwe klanten, het acceptatiebeleid en andere werkprocessen.

Nieuwe verzekeringsproducten van de erkende sectorleider VitalityLife bieden klanten verlaagde premies, mogelijk gemaakt met doorlopend toezicht op de gezondheid. De Wellness Optimiser en Vitality Nurse van VitalityLife betrekken leden bij het verzekeringswezen en motiveren hen met variabele premies zorg te dragen voor hun eigen welzijn.

Munich Re Automation Solutions Ltd
David Bordas