Proton OnSite krijgt order in het kader van ’s werelds grootste deal inzake elektrolytische PEM-cellen voor waterstofcentrales

WALLINGFORD, Conn.--()--Proton OnSite, dochteronderneming van Nel ASA uit de Noorse hoofdstad Oslo (Nel, OSE: NEL), heeft een order gekregen voor de vierde elektrolytische cel uit Serie M, die megawatts aan energie uit waterstof genereert. De order maakt deel uit van een overeenkomst met Guangdong Synergy Hydrogen Power Technology Co., Ltd. (Synergy) over de levering van dertien elektrolytische cellen uit de Serie M. De oorspronkelijke overeenkomst tussen Proton OnSite en Synergy met betrekking tot de 13 PEM-systemen heeft een totale waarde van iets meer dan 22 miljoen dollar, inclusief installatie en aanverwante dienstverlening. Binnen die overeenkomst is Proton aangewezen als exclusieve leverancier van elektrolytische cellen aan Synergie. De installatie en inwerkingstelling van de overige units staan gepland in het vierde kwartaal van 2017 en heel het jaar 2018.

For Proton OnSite:
Chris Van Name, +1-203-678-2132