Digital Authentication: nieuwe kansen voor verbeterde klantervaring

Gelaagde detectie- en authenticatiemethoden die gelijke tred houden met fraudeontwikkelingen zijn van groot belang in de strijd tegen fraudeurs, zegt Aite Group

BOSTON--()--Het nieuwst rapport van Aite Group, Digital Authentication: New Opportunities  to Enhance the Customer Journey, verkent initiatieven uit de handel en financiële sector voor een intuïtieve gebruikservaring. Financiële instituties en winkeliers besteden veel tijd en middelen om het consumenten zo makkelijk mogelijk te maken om geld uit te geven. Ondertussen verschuift een steeds groter aandeel van de bank- en retailtransacties in rap tempo naar online en mobiele kanalen, waarna criminelen volgen met snel veranderende innovatieve aanvallen.

Aite Group
Ames Shatzer, +1 617-398-5048