GSMA en FC Barcelona gaan meerjarige samenwerking aan voor mobiele innovatie

SAN FRANCISCO & BARCELONA, Spanje--()--De GSMA en FC Barcelona hebben vandaag op het Mobile World Congress Americas een driejarige overeenkomst aangekondigd. Krachtens deze overeenkomst werken de twee organisaties samen aan een reeks technologieprojecten in Barcelona en andere delen van de wereld. De initiatieven hebben betrekking op disciplines als big data, Internet of Things, mobiele identificatie en authenticatie en vernieuwde netwerken. Bovendien besteedt FC Barcelona aandacht aan deze en andere initiatieven op verscheidene evenementen van de GSMA, waaronder het Mobiel World Congress in Barcelona, Mobile World Congress Shanghai en Mobile World Congress Americas.

“Het is overduidelijk dat FC Barcelona internationaal bekendstaat om excellentie in voetbal. De club vergroot dit leiderschap dankzij de inzet van innovatieve mobiele technologieën en services”, zei John Hoffman, ceo van GSMA Ltd. “De GSMA is verheugd met deze verreikende samenwerking met FC Barcelona – de voordelen van deze samenwerking zijn voelbaar in de de stad en regio, wat het imago van Barcelona als Mobile World Capital verder versterkt.”

Media:
For the GSMA