eG Innovations presenteert gratis SaaS-simulator van inlogs voor VMware Horizon

Gratis webbased monitoringsysteem levert snelste troubleshooting voor betere inlogprestaties binnen VMware Horizon VDI

BARCELONA, Spain--()--eG Innovations, een toonaangevende provider van software voor it-prestatiemanagement, kondigt de uitbreiding van zijn gratis online SaaS-programma eG Enterprise Express aan. Met de uitbreiding helpt het bedrijf VDI-georiënteerde bedrijven bij het snel opsporen en oplossen van inlogproblemen die de gebruikservaring en productiviteit aantasten. eG Enterprise Express Logon Simulator for Citrix and VMware Horizon levert nu alle administrators van VMware een risicoloos, krachtig en ‘synthetisch’ middel voor de monitoring van inlogprestaties, of dit nou word gehost op locatie, in de cloud of in een hybride omgeving.

For eG Innovations
Erin Farrell Talbot, 917-232-9309