GTIS sluit Brazil Real Estate Fund III met 680 miljoen dollar

NEW YORK--()--GTIS Partners LP (“GTIS”), een participatie-investeerder in vastgoed met hoofdkantoor in New York en vestigingen in São Paulo, Los Angeles, San Francisco, Atlanta, Parijs en München, heeft zijn GTIS Brazil Real Estate Fund III (“Fund III”) op 30 december 2016 definitief gesloten. In totaal is 680.000.000 dollar opgehaald, voornamelijk bij institutionele investeerders.

“We zijn blij dat we erin zijn geslaagd nog een fonds in Brazilië af te sluiten, en dat er massale interesse onder bestaande en nieuwe investeerders”, zei Josh Pristaw, de algemeen directeur van GTIS die de fondsenwerving leidde en medebestuurder van het Braziliaanse bedrijfsonderdeel is. “Met de juiste praktische afhandeling is Brazilië een aantrekkelijk land voor vastgoedinvesteringen. We kijken ernaar uit ons kapitaal in te zetten voor voor nieuwe investeringsmogelijkheden.”

Water & Wall Group
Gina Feghali, 212-625-2365