Blackmoon Financial Group lanceert platform op basis van Blockchain voor getokeniseerd investeringsfonds

NEW YORK--()--Blackmoon Financial Group, een investeerder en onderneming in financiële technologie die sinds augustus 2014 deals met een totale waarde van meer dan 100 miljoen dollar heeft gesloten, kondigt de lancering aan van Blackmoon Crypto Platform. Dit is een platform voor token-vehikels dat op basis van blockchain werkt. Blackmoon Crypto Platform is een compleet systeem waarmee vermogensbeheerders juridisch verantwoorde, getokeniseerde fondsen kunnen beheren. Alles – van technologie en infrastructuur tot een juridisch raamwerk en bestuurlijke structurering – is geregeld. Iedere ervaren en goedgekeurde vermogensbeheerder heeft de mogelijkheid een fonds op basis van het Blackmoon Crypto Platform te beheren.

Blackmoon Financial Group
Polina Druzhkova